Hulp bij problemen

Hulp bij problemen

Onze producten zijn van hoge kwaliteit. Toch kan het voorkomen dat u te maken krijgt met pech of storing. PractiComfort heeft een speciale servicedienst die altijd voor u klaar staat. Zo kunt u zorgeloos gebruik blijven maken van uw product.

Uitstekende service

PractiComfort heeft een eigen professionele servicedienst met vakkundig personeel dat 24/7 voor u klaar staat. Dagelijks zijn 40 deskundige monteurs op pad om uw producten betrouwbaar, comfortabel en veilig te houden!

Pech? Bel de helpdesk

U kunt rekenen op uitstekende service. Onze helpdeskmedewerkers staan altijd klaar om al uw vragen te beantwoorden. Zij kunnen u op afstand helpen in geval van pech of storing. Vaak is een bezoek van een monteur dan niet meer nodig. Bij storingen aan uw traplift en scootmobiel kunt u 24 uur per dag rekenen op ondersteuning. Ook in het weekend!

Hulp bij garantie

U heeft bij PractiComfort standaard 2 jaar garantie. Krijgt u te maken met pech of storing tijdens de garantieperiode? Dan zijn er geen extra kosten verbonden aan de reparatie zoals voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen.

Pech onderweg

Krijgt u pech langs de weg met uw scootmobiel? In Nederland hebben wij een speciale servicedienst die u kunt bellen in geval van pech. De servicedienst is in combinatie met het onderhoudsabonnement 25 euro per jaar. Als u pech heeft, worden u en uw scootmobiel binnen 1 uur opgehaald. De scootmobiel wordt binnen 48 uur gerepareerd. Deze service geldt ook in het weekend of in de avond. U bent zo altijd verzekerd van een oplossing.

Heeft u vragen over hulp bij problemen?
Bel 071 - 409 71 71 of mail naar service@practicomfort.nl. Met meer dan 25 jaar ervaring kunnen wij antwoord geven op al uw vragen.